Nexon beléptető rendszer és munkaidő-nyilvántartás

A beléptető és munkaidő-nyilvántartó rendszerek együtt biztosítják a munkahelyi belépés fizikai felügyeletét a beléptető hardver eszközeivel, mint pl. a beléptető terminálok, belépő kártyák és kártyaolvasók, elektromos kapuk, stb., valamint a munkaidő nyilvántartást, mely történhet az előbb felsorolt hardver eszközök révén, vagy egyszerűen a munkaidő-nyilvántartó szoftver segítségével.

Nexon beléptető rendszer

A beléptető rendszer lehetővé teszi, hogy fizikailag szabályozzák a vállalat területére belépni jogosult személyek körét. A belépés belépőkártyák, vagy egyéb, chipet tartalmazó eszközök segítségével lehetséges, melyet az arra jogosult személy (tipikusan a recepciós, munkaügyes, vagy biztonsági szolgálat) előzőleg konfigurál.

A rendszer különböző jogosultságok kezelését teszi lehetővé: a korlátozott jogosultsággal rendelkező vendégkártyáktól a szerverszobába belépésre jogosult személy kártyájáig, minden jogosultsági variáció beállítható.

A beléptető rendszer használata az alapvető biztonsági funkciókon kívül gyors információt szolgáltat arról, hogy kik tartózkodnak az épületben vagy annak egy adott részén egy adott időpontban - tűzriadó esetén lehet hasznos információ például, vagy ezen információ birtokában a telefonközpontot kezelő munkatárs a beérkező telefonhívásokat át tudja irányítani a helyettesítő kollégának.

A beléptető rendszer eszközök többféle komplexitásban és kivitelben, kültéri vagy beltéri olvasókkal, proximity kártyás megoldásként állnak az ügyfeleink rendelkezésére.

Nexon munkaidő-nyilvántartás

A rendszer lehetővé teszi a törvényi szabályozásnak megfelelő munkaidő-nyilvántartást, mely történhet automatikusan, ha a munkatársak belépőkártyát használnak, vagy manuálisan, a programba történő rögzítéssel.

A rendszer kialakításának függvényében a munkaidő adatokat vezethetik a dolgozók saját maguk vagy egy adminisztrátor egy webes felületen, illetve e lehetőségeknek számos más kombinációja is létezik: pl. belépőkártya használatból kifolyólag keletkezik egy munkaidő kimutatás, melyet a munkavállaló a vezetőjének a jóváhagyásával korrigálhat, kiegészíthet. A rendszerből mindenféle, a felhasználók által konfigurálható létszám riportok, jelenléti ívek előállíthatók.

Integrált rendszer révén, a munkaidő adatok egy beépített ellenőrzési funkciót követően (mely kiszűri a hibás időadatokat és lehetővé teszi ezek manuális javítását) a bérszámfejtés felé továbbadhatóak, elkerülve ezzel a kétszeres adatrögzítés szükségességét.